WOOOPSIE..

jag somnade visst, (a) hihi.
föööörlåt! var nog mer trött än jag själv trodde.

Godmorgon iaf, :)

sitter här med marmelad mackor, oboy och pumpar Snook, :D as najs! hahaha
idag jiobbar jag lunch och eftermiddag., skojsigt som fan, :)
och ikväll får vi besök här hemma. min moster Maria och hennes dotter (min kusin) Malin. lite mysig middag blir det då, och lite annat fix. :) kommer blir riktigt trevligt skulle jag tro!

eftersom ja inte hann visa bilderna igår, så kommer dom nu, :) sen så ska jag fixa mig så visar jag mig själv sen xD hahaha. Puss sålänge


Häggis, Adde och Matilda

Jag och Carro (?)

Igen, :P

Haha. Häggis och jag! :)

Häggis, Adde och Matilda

Igen!

Häggis! =P

Häggis och Adde! Så söta, :)


Dom är ju söta, :P

Häggis, Adde och Kinell.. dagen efter x)

Det var alla bilder, :P hahaha. hörs om en liten stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0