A-BAD-DAY

Hejsan hejsan..
älskar ni precis som jag att det är galet bra väder?? även om ja jobbar och inte kan utnyttja det..


nej, usch.. idag är en dålig dag. jag mår skit..
trött som ett as, (vart ju ap sent igår) ont i ryggen, ont i 3 av 4 visdomständer, sjukt svag i hela kroppen och hjärnan, känner mig psykiskt instabil, fysiskt instabil och allmänt dum i huvudet..
ledsen, arg, förbannad, sårad.
gråter, skrattar, skriker, håller käft..

men det är ingenting som är fel? hur fan kan detta gå till..
jag borde vara mitt på toppen av livet, men allt är tomt. eller fullt. eller nått...

jag vill hem, krypa ner under täcket och aldrig mer kliva upp.. gräva ner mig, gråta ut, sova, vila.. bli kramad?
allt som snurrar i mitt huvud gör ont, som om hackspättar flyger omkring där inne och samtidigt hackar, som om en psykopat lever rövare med en hammare i min skalle..

jag vill gråta, jag vill skrika, jag vill slå något riktigt hårt, jag vill sova. jag vill spy..

det här blev bara ett inlägg fullt av ångest, smärta och skit.. men, va fan. det är min blogg? läs inte om det inte är intressant.. lämna inte en kommentar om hur patetisk jag låter, för jag är fullt medveten om det. fullt.. men jag orkar inte bry mig. jag orkar inte förstå mig på mig själv. för vem fan skulle förstå sig på mig just nu?

usch, jag hör hur jag låter. men, ja kan inte hjälpa det.
jag önskar att den här dagen kan gå fort. försvinna. bli svart.
kan jag få vakna upp imorgon och må bra? men det vore väl en stor önskan va? för mycket begärt.. eller?
kan jag få träffa på en ande med 3 önskningar? bara 3? jag vet vad jag skulle önska mig. exakt. men, vem skulle ge mig den turen?

just nu, tror jag att jag behöver sällskap, någon som gör mig glad. men, antingen så jobbar folk, eller sover, eller så skämms jag för mycket för mig själv för att be om stöd..
jag skulle vilja ringa, skicka iväg ett sms och bara säga "säg något snällt, säg något bra, säg att allt kommer ordna sig" men om jag gör det, så innebär det att jag har problem, att jag mår dåligt..
och det gör jag ju inte.. eller ja, bara just precis nu. jag kommer må bra om någon timme, eller senast ikväll/imorgon. så varför ska man be om hjälp?
jag skämms för att visa mig svag, eftersom jag själv inte kan förklara vad som är fel..

nu ska jag skaka av mig detta.. kanske raderar detta inlägg senare..
vi hörs om en stund !

Kommentarer
Postat av: pauline

fattar vad du menar gumman<3 låter dumt men jag gör faktiskt det! ring mig kvart över 11 :) pussspuss

2010-05-20 @ 10:02:30
Postat av: Ellie

Gumman! :( <3 Jag har också haft dagar då jag mått som skit! Jag vet hur det är! :/ Var stark vännen! :) <3

2010-05-23 @ 18:56:53
URL: http://cexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0