A-NEW-WEEK-BEGINS

Godmorgon världen..

idag är det SUPER väder, himlen är klarblå, solen skiner och kl 7 på morgonen så är det faktiskt varmt ute. :) haha, jag älskar att sommaren är på väg. om sommaren blir lika fin som våren, ah då kommer iaf jag vara lycklig, :D

Och välkommen hem min fina pojkvän från Falun. :)

efter en låång härlig helg, så är man nu tillbaka på jobbet. har en hel vecka framför mig, det var ju ett tag sen, haha. nej men det ska väl bli okej, lite cash iaf, :)
men börjar få en rejäl ångest över jobbet i sommar.. eller över jobb överhuvudtaget.. jag hoppas att det löser sig så man kan få liite pengar iaf. tillräckligt för halva hyran och mat.. så ja kan bo kvar med Adde i L-100.

ikväll blir det väl tvn som vanligt, :P Adde har träning så jag är själv, men efter den här helgen så är ja väl van? haha.

jaja, nu ska ja fixa lite andra saker.. men ja hör av mig senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0