A-SHORT-HAPPY-WEEK

Heeeej kära ni! :)

äntligen kan jag skriva normalt. och mitt internet har inte dött (ÄN) på 3 timmar!!!! tjoho :)

idag är det tisdag.. den andra dagen på veckan, eller mitten på arbetsveckan? jajamensan, den här veckan är det nämligen kristihimmelfärds, så man är ledig torsdag och fredag. KANON!!!
just nu är jag glad. . :)

sitter och spelar I got something to say (låten i inlägget nedan) som är så sjukt bra.. har precis bokat biljetter till förhandsvisningen av Sex and The City 2 med Eve. (Tack Pauline som tipsade om det!!!) plus att ja och hon ska iväg på en tripp på fredag, haha. Bugg SM i täby, det är väl inte det allra roligaste man kan göra kanske, men ja har en känsla av att vi kommer ha sjukt kul! :) blir lite fika i täby centrum med tror jag. =P

i helgen kommer lillasyster att umgås med mig också.. vi ska försöka gå på bio och käka ute.. vi vill se The Last Song :) hihi.
ska försöka göra en massa tjejmys i helgen. (a) Adde är nämligen borta torsdag till söndag på innebandy cup. nog för att jag kommer sakna honom, absolut! men ja kommer ha det så mysigt i lägenheten med de bästa!!
ska försöka träffa Fia med. länge sedan vi gjorde något :/

ska försöka få med mig Eve ut på lördag också. haha. jag och Pauline är såå sugna på Saluhallen och Nellys party där. skulle vara så jävla najs! ska försöka locka med henne ;) hahaha. (a)

nej. nu ska ja fixa till mitt cv, söka jobb, äta lunch och kolla GG nu när ja har internet :)
ha en kanon dag allesammans. så hörs vi senare!


Bästa vän Eve och jag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0