A-TRIP-DOWN-THE-MEMORY-LANE

Tjolahopp!

här sitter vi (jag, Adde och Robin) och lyssnar på gammal musik.. jag älskar det.
outlandish - aicha.. omg vilken underbar låt.  haha
men något band jag fastnade för som jag ÄLSKADE för några år sedan är Avantasia.. fy fan vilket grymt band.. Tobias Sammet (Edgy) har lyckats sååå bra. bad Adde fixa lite låtar till mig från youtube.
kärlek säger jag bara..

Robin sitter och spelar gitarr med till alla låtar, kan det bli bättre??
jag längtar tills imorgon kväll, det är partaj här hemma. med en massa kära vänner, har en känsla av att det kommer bli mycket gitarr och sång, och om inte... så tvingar jag dom till det! haha.

alla grabbarna (eller ja, de flesta) som kommer imorn kan både spela och sjunga.. så ja, det kommer bli AWSOME!

nu ska ja krypa ner i soffan och lyssna på pojkarna. =)
hörs imorgon kära blogg :)


Kommentarer
Postat av: janina

hoppas ni får kul på festen

2010-05-28 @ 21:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0