ÅH-JAG-ORKAR-INTE-MER

JAG VILL ÅKA HEM!!!!

Hej..
märks det hur otaggad jag är på detta??
vill verkligen åka hem. det börjar mörkna ute, och dagen är förbi. tjena vilken bra dag. fast på jobbet..
jag vet att jag själv sa att ja kunde ta kvällspasset ikväll, men va fan.. ja kommer ju inte vara hemma förrän kl 12 inatt, så ska man upp 05.30 för att jobba. jippi!


ikväll har jag pratat med Carro en stund. min underbara kära vän Carro =) pratat en massa skit och en massa minnen. love it. suttit och tittat igenom en massa gamla bilder på min dator som bara får en att "ååååhhh" haha. fy fan vad mycket man har hittat på genom åren.
det är ju trots allt snart 20 år vi varit vänner, :)

hemsidan med mina serier har för tillfället slutat funka, suck. så slor nog igång en film nu och glor lite. käka godis ska jag med... socker, så man orkar. HAHA.
hörs sen.


Jag och Carro. sommaren 2007. jag minns vad vi älskade den här bilden. haha♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0