FREDAG-EFTERMIDDAG-KVÄLL-NATT

Godmorgon tänkte jag säga.. det känns som så?
haha.
för de första sov jag till typ halv 2. haha, sedan har vi tagit det suuuper lugnt hela dagen.. sen så somnade jag på soffan igen ett tag, haha.

vi har verkligen bara slöat idag.. städat också. helvete vad det såg ut i lägenheten alltså. haha, men nu är den ren och fin igen :)
vi tog även en sväng ner till affärn och handlade sallad, så åt vi tacos :) mums

robin var ner en sväng nu och lånade datorn. kikade på The Simpson Movie med oss och lekte lite i Addes nya musikprogram. det kommer bli mycket musik i dom här 2 lägenheterna, haha.

men faaan vad roligt jag hade igår.. så jävla kul.
det började egentligen med en oskyldig grillkväll med de gamla killkompisarna som skulle komma (som jag skrev om igår) men det slutade ute på gräsmattan, folk strömmade in och ut hela tiden. vi satt, drack, spelade och sjöng. hade det riiktigt mysigt.
för er som smsade mig och trodde ni inte var bjudna, ledsen, men jag bjöd ingen. haha.
alla bara kom och någon hörde av sig till någon som var här sedan så kom det bara folk. det här var ingen planerad fest så som den blev.. allt bara hände. haha

det kommer en fest snart där vi ska bjuda folk också. haha, dags för en inflyttningsfest snart kanske? =)

nej, nu ska jag slöa framför tvn med ett glas cola.
ha en bra lördagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0