FRIDAY!

Godmorgon allesammans, :)

eller egentligen vill ja inte säga "god morgon" för jag skulle vilja ligga kvar i sängen och sova i 1 år, men så kan man inte göra =P haha
är uppe i ottan för att jag och Eve ska på bugg-SM.. Ja, ni såg rätt, bugg-SM. haha!! en liten spontan grej som ja ändå tror kommer bli rätt skoj, :P
tråkigt på vädret dock.. vi sa att om vädret skulle vara bra, så skulle vi åkt in till stan (el stockholmia) och levt livet(dagen..) men det är skit väder så ja tror vi åker hem och kollar tjej filmer, :D hahahha


igår så var ju jag och lillasyster på bio. :) vi hade super mysigt.
åkte in till Uppsala, satte oss på Coffé House by George och käkade en varsin MEGA sallad, :P blev så mätta så ja trodde vi skulle spy båda två.. gick och hämtade ut biljetterna, drev runt vid ån i 30 min.. sen kollade vi filmen.
vi var ju såå smarta båda två, så ingen av oss hade batteri på mobilen.
vi stängde av båda 2 när vi insåg att "Helvete, hur ska vi kunna skicka sms-biljett på bussen nu då?!?!?!" det var typ preeecis att det funkade från min telefon.. men det gick bra och vi kom med.

var hemma vid 00 tiden. då satt vi och tjattrade ett tag. jag ringde Adde och pratade lite med honom innan vi båda skulle sova.
insåg inte hur trött jag skulle vara idag. upp 05.30, tjoho! jag och lillasyster låg juh uppe och pratade lite till när vi väl lagt oss i sängen, :P haha


filmen då? jo den var så JÄVLA bra, men så JÄVLA sorglig.. usch.
visst, jag trodde den skulle vara sorglig med kärlek hit och dit, men det här var så mycket mer. fan vad jag grät, det var helt galet.. (och typ alla andra tjejer i hela salongen)
men guuuud, det är verkligen en film jag ska köpa mig. underbar!!!

nu ska ja sminka mig, klä på mig och försöka hinna äta något.
men, ja mmsar någon gång senare :)
Ha en bra dag <3


Eve och jag ♥

min fina pojkvän och jag ♥
Miss you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0