GOOFY

Solen skiner i uppsala.. skumt med tanke på molnen jag såg över stan imorse. haha
men det är skönt, sommaren är här och det är underbart. mitt i nätterna är det varmt ute, as sköönt.

just nu sitter jag och kollar på världens bästa film.. haha.
Janne Långben the Movie. eller A Goofy Movie, den är så jävla bäst. jag ÄLSKAR den!!

tog en liten paus då det började strömma in lite ungar, men dom försvinner nu, så ska se klart filmen då , :D haha. var bara tvungen att skriva det, haha. peppa andra till att titta ;)



Haha, så sköön. ett litet smakprov från filmen till er som inte sett den ;)



ett tips btw, OM ni ska se filmen, se den på svenska. SÅÅÅ mycket bättre, :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0