I'M-GOOD

jag mår bra, relativt bra..
jag blir peppad hela tiden. av folk som förstår, folk jag litar på. riktiga vänner.
ni som skickat sms och skrivit så fina saker till mig.. tack.
ni anar inte vad det betyder..

förlåt att jag inte svarat, men jag orkar inte ta tag i någonting.. nu ska jag hem till Eve, och jag hoppas fan hon bjuder på en glass. haha. egentligen vill jag hem, men ja behöver åka dit. kanske.
blir det värre så åker ja hem. haha. nog för att ja mår ganska bra hos Eve. dessutom kommer det iaf en till person dit som jag tycker mycket om. så det blir skönt. vet faktiskt inte vad för folk som kommer dit. haha. jaja.


nej, nu tänker ja packa ihop, och lunka mig mot bussen..
jag hör av mig senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0