LITE-AVSKRIVANDE-BARA

Hejsan igen.

känner mig inte alls på bra humör idag.. vet inte vad det är.. men helt ärligt så känns det som om ja skulle kunna bryta ihop när som helst. känner mig fysiskt och psykiskt svag i hela kroppen. det känns som om klumpen i halsen bara växer och ja skulle vilja gråta konstant..
men det är inget fel?
inget har hänt, jag är fullt frisk, jag är hur lycklig som helst min min pojkvän som ja precis flyttat ihop med. allt är helt perfekt, men ja mår skit. just därför kan ja inte sätta fingret på vad det är. helt enkelt så är något bara fel... suck.

nästa lektion är inställd, så ja får lite egen tid på jobbet. kanske gå ut i solen och sätta sig en stund, samla tankarna.. att man får ta skit av 12 åringar som inte lyssnar gör inte direkt saken bättre. att man inte får någon respekt..

jag längtar tills den här dagen är över, tills jag kan få åka hem, hem till min pojkvän, hem till oss. så ja kan ha någon hålla om mig, bry sig och någon att kämpa med..

ja ska ringa Adde nu, prata av mig lite med honom. vi hörs sen :)


min största insperation i hela världen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0