MY-INTERNET-IS-GOING-DOWN

Hejj..

mitt internet ska lämnas in till 3. på riktigt. fan var irriterad jag är när ingenting fungerar.. det här är första gången på 3 dagar nu som ja får igång internet..
och hemma har vi beställt internet, men det kommer inte förräns den 26e.. suck.

igår låg jag hemma med migrän hela dagen.. därför hörde jag inte av mig alls på hela dagen. fy fan vad dåligt ja mådde.. men man har en söt pojkvän som tar hand om en iaf :)

nu har ja kommit till jobbet igen. hoppas på att den här dagen går fort. vill hem.
idag ska vi inviga vår nya grill som Adde köpte igår. :) hoppas på att få sällskap av Jack och Denice med. vore ju as najs. haha.

nu ska ja äta lite frukost. :)
vi hörs sen, (om mitt internet vill hålla i sig...)


Valborg. kubb turnering. tjejerna mot killarna. sjukt kul :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0