EN-KORTIS

Heeeej!!! =D

Hoppas att alla haft en underbar helg, det har verkligen jag!!!
jag är så lycklig såmdet finns inte ord. ingenting klår detta.. allt jag gör, gör ja leendes idag. shit vad glad jag är!!!

Fredagen (VALBORG) var helt otroligt lyckad. vädret på dagen var kanon. solen sken och värmde oss. stadsparken kryllade av människor, alla var glada och hade trevligt. allt var helt enkelt bäst!!

kvällen tillbringades ute hos Eve och Adde i huset. kubbspel, sanning och konka, jag har aldrig och en massa gott med grillning och snacks.. allt var så jävla bra.

har hur mycket bilder som helst som ja tänkte visa :) eller ja, inte alla. men en del. men det kommer sen när inte mitt internet stänger av hela tiden! :/

ska även visa er bilder på vår nya lägenhet.. jajamensan FÖR NU HAR VI FLYTTAT!!!! hihi. jag är så lycklig!!!

hör av mig sen, datorn dör och ja ska jobba... PUSSSIIIISSSS


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det gillar vi :) <3

2010-05-03 @ 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0