SOON-VERY-SOON-MY-WEEKEND-STARTS

Tjolahopp, det är fortf jätte fint väder ute, =)

har suttit ute med mamma och ätit glass i solen. GB's nya "bröllopsstrut" tror ja de hette. cornetto liknande iaf.. huur god som helst. verkligen as god. det blir mycket köp av den i sommar..

jag sitter fortf och kollar en massa GG, kan verkligen inte slita mig.. just nu, säsong 3, avsnitt 18. SÅ spännande. jag dör snart.. haha.
men Eve ringde mig, så sitter och tjattrar med henne nu, :) haha "som vanligt" ;)

det är näst sista lektionen som håller igång där uppe nu. sista lektionen ska dom vara ute.. så snart snart ska jag få åka hem och ha lång helg. sååååå najs =D
kanske blir grillning ikväll också. hemma med grannarna eller hos Eve och Adde, vi får väl se helt enkelt.. ja ser iallafall fram emot en lång och härlig helg med massa bus! =D

vi hörs senare sötnosar, jag ska fixa lite grejer här på jobbet nu. :P
men skriver senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0