SURPRISE-EVENING

Godafton. :)

min pojkvän är på väg hem, ja hoppas han kommer snart. .
jag har precis duschat och ligger nu framför en film. The Perfect Man på 3an.
jag tänker överraska Adde lite. :)

har köpt hem kex, ost, oliver och fetafyllda feferoni (stavning?) så tänkte duka upp lite mysigt i vardagsrummet, tända ljus och dempa belysningen. ha det super fint och mysigt när han kommer hem :)
hoppas han gillar det. :)

jag är helt slut förövrigt idag. vet inte vad som hände igår, men min kropp har sagt stopp idag. idag orkar vi ingenting. usch. magknip, huvudvärk och ryggont HELA dagen. det börjar släppa iaf, hoppas det inte är något som håller i sig..

nu börjar snart filmen igen, men vi hörs imorgon kära ni. sov så gott, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0