THE-DAY

Hejsan hoppsan.
as kass uppdatering idag, jag vet.. eller ja, i dagarna allmänt..

igår var det som sagt SEX AND THE CITY 2 exklusiv förhandsvisning i Uppsala, och självklart åkte jag och Eve dit. vi var även där med Pauline och Elin fast vi satt på olika platser i sallongen så det vart inte lika mycket med dom...

när vi kom in fick vi plocka från ett långbort uppdukat med frukt-spätt och massa godis, super gott. (dock funderar jag på om någon sort var gammal? jag, eve och pauline är dåliga idag) men men. man fick även någon form av dricka men det testade inte jag och Eve, vi köpte popcorn meny med cola, så vi behövde inte den drickan tyckte vi :P

filmen var super bra.. jag förstår mig inte på alla kritiker som dissat filmen totalt.. jag ÄLSKADE den. inte alls lika sorglig som ettan, men mycket roligare. självklart mycket kärlek och sorg, det är ju sex and the city liksom, men aah. den var riktigt riktigt bra. jag är såå glad att vi valde att se förhandsvisningen :)


imorse mådde jag piss när jag vaknade. det kändes som att verja ben i kroppen skulle gå av. jag hade riktigt ont i huvudet, mådde illa och min hals kändes as tjock. jag sjukanmälde mig, och somnade om. sov hela morgonen och mådde mycket bättre när jag vaknade.. vet inte om det är ett tecken från min kropp att jag behöver sova mer? att den inte orkar mer..
lugn bara kroppen, om 1 vecka är du arbetslös..
usch, då får jag väl magsår istället... =/


jag var tvungen att åka in till stan iaf idag.. jag skulle ju åka in och köpa en present till Malin som tar studenten imorgon.. (GRATTIS ÄLSKLING!!!) och träffa lillasyster som skulle köpa kläder tills imorn, så ja åkte in en sväng. vi köpte present till malin, passade även på att köpa morsdags-present till mammsen :) dock hittade emelie inga kläder, men ah. hon tittade iaf, :) vi får ta en shopping dag någon annanstans än uppsala.. =)

sen åkte jag upp till gränby för att träffa Adde. vi handlade lite mat och sånt. ja köpte även en bikini.. det var ingen idé att inte köpa den.. hittar jag en bikini (en billig dessutom) som jag kan ha, då är det bara slå till.. det här blir min andra bikini på 5 år, för ja inte har kunnat haft en bikini förut.. haha. så jag köpte den :)

nu ska jag och Adde kolla på kvalet inför eurovision, sen tror ja kanske grannarna kommer ner en sväng? mysigt!
vi hörs sen kära ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0