THE-GREAT-WEEKEND-BEGINS

Gooodmorgon världen.

fasiken vad skönt det var att sova tills nu! ååh, :D
var iof vaken en stund imorse medans Adde packade ihop allt det sista och så.. var uppe med honom tills han åkte. kramades och pussades mycket innan han åkte med, :)
men sen så gick jag och la mig igen. (a)

har precis suttit i telefon med lillasyster. vi bokade biljetter till bio ikväll. The Last Song ska vi se. den verkar så himla bra. :) så vi ska ha en riktigt myskväll hon och jag :) sen så sover hon här med, :) vi kommer ha sååå mysigt!!


men , ja saknar faktiskt Adde lite. det är väldigt stort och ensamt första gången man ska vara själv i nya lägenheten.. men ja klarar det, det är inte det.. men ja saknar kramarna och sällskapet när man ska sova.

nu ska ja iaf hoppa in i duschen, :) (våran nya fina dusch som Adde köpte till mig) och fräscha upp mig lite. planera vad kvällens oufit blir och lite så. raka benen och göra mig skiiit snygg :D haha.

men, vi hörs sen gullungar :)


Jag och lillasyster. Lisseberg, typ 2006?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0