THE-LAST-CLASS

Tjolahopp!

shit vad mycket som händer på internet så fort man inte har tillgång till det. hahaha. shiet.. har iaf kikat igenom det mesta nu, har haft as bra dag idag :) mest tack vare mitt internet tror jag :) hihi

sitter och spelar en massa bra musik på youtube just nu, sitter och nästan sjunger med, så glad och sprallig känner jag mig, :) hihi. men, tur kanske att det inte kommer ut ljud ur munnen :P haha.
och apropådet, så råkade jag nämna för Robin (grannen) att ja sjöng mycket förut. nu har han ett mission att få mig sjunga. tjoho säger jag, NEVER! hahaha . han kan ju få försöka. =P

om 30 minuter slutar sista klassen, sen får man väl räkna med 30 minuter efter det.. sen ska ja promenera bort mot Eves jobb, hon jobber nämligen AS nära mig, så ja ska åka med henne hem :)
tänker nog smita in på fågelsången och köpa något gott :) hihi. det borde jag hinna tycker jag =)

vet ni vad jag insett? jag måste börja fota mer :) ta lite mer artistic pic's! gillar vi det? haha.

nej, nu ska ja rocka vidare, och sedan bege mig ut i SOLEN :) hörs sen babes!!!


Shhh be quiet, you might piss somebody off



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0