THE-LAST-DAY

Morrn morrn.

nu är det äntligen fredag, och jag bara längtar tills den här dagen är över..
jag vill åka hem, lägga mig på en filt i solen och sova. skööönt.
dock är fredagar den längsta dagen på hela veckan för mig.. eller ja, jag börjar 1 timme senare, men ja slutar en timme senare och därför menar  jag längre som i "den slutar senare på eftermiddagen" så det är tungt.. eller ja, onsdagen var ju tyngst av alla, men det var ju inte ett original pass för mig på kvällen. så det räknas kanske inte??


förlåt för den helt osmannanhängnade dagen igår och ett virrigt inlägg. jag hade en skit dålig dag igår helt enkelt, jag mådde piss. allt var fel fast allt är bra. ah, ja kan fortf inte riktigt förklara..
men tack till de vänner som hört av sig, skrivit några rader som värmt mitt hjärta.. ni betyder mest. ♥


ikväll har jag ingen aning om vad som händer.. om jag och Adde bara ligger i soffan och myser framför filmer hela kvällen, eller om det kommer någon till oss, eller om vi åker någonstanns, om vi ska dricka, om vi inte ska dricka. haha. så det blir väl en överraskning.. =P
jag hoppas på något kul faktiskt. är riktigt sugen på att ha svin roligt ikväll, men eftersom min fantasi inte är på topp, så vette fan vad man ska hitta på :P

kom med förslag? =P

nu ska jag förnya mitt cv, ja ska leta reda på min favorit film om ja kan få tag i den, sedan ska jag kolla lite Modern Family. :)
vi hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0