THE-TIRED-DAY

Hejsan hoppsan.
i'm back and i'm alive! :) haha

fy fan vad slut jag är.. kunde som inte riktigt somna igår.. haha. shiiit. det blev inte många timmars sömn, men det gör inte så mycket.. jag är inge trött i huvudet (eller så är jag övertrött?) haha, men kroppen strejkar. jag orkar iiiingenting. haha. men men, det gör inte så mycket ;)

idag känns som att det kommer bli en sådär lång och jobbig dag, bara för att man vill hem.. men men, ja har så mycket annat att tänka på idag så.. slutar jobba vid 4 typ, ska vara hos barnmorskan 17,45 (lugna nu, det är bara receptförnyelse på p-piller, men är man 20 blir man utslängd från ungdomsmottagningen, haha) så ja kanske strosar runt lite på stan innan ja åker mot knivsta..
måste iaf köpa en ny mascara vet jag, och en eyeliner, :D hihi

sedan ska jag nog bege mig upp till mammsen, för hon och min moster (kankse karlarna med?) ska komma ut till oss och hälsa på idag :) men nu pratade jag med mamma, och vi får se om dom hinner ikväll.. men ah, i vilket fall så ska ja ju ändå ner till knivsta först så :P haha

jag funderar på att slå igång en film, käka macka (ja jag har med mig frukost idag) och lugna ner mig lite.. stressad som fan efter denna morgon, (vaknade sent, bussen blev sen till uppsala, bla bla bla..) så hör jag av mig sen :)
ha en kanon morgon!! :)





btw, har fått en allergi reaktion i ena ögat, haha .
ser ut som skiiit. så ni får nöja er med detta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0