WAITIN'-ON-A-SUNNY-DAY



Älska låten. minnen.
4/6 - 09, stockholms stadion. vilken känsla, vilken stämning..




Heej :)

sitter på jobbet och drömmer mig bort till en bättre plats. en plats där ja ligger och glassar i solen och behöver inte bekymmra mig om att jobba..
det suger verkligen att jobba en såhär fin dag. precis som igår. faan.

direkt när ja kom hem igår så la jag mig på en filt ute i gräset. det var sent, men tänkte, liiite brun blir man väl kanske. haha. deet var så jäävla skönt kan ja lova!
hoppas på då glassigt väder hela dagen idag med. så inte solen försvinner lagomt tills man kommer hem. suck. haha

jag är förövrigt heelt ensam på jobbet, alla klasser kommer väl förmodligen vara ute på idrott idag, pga vädret liksom.. men men. så fort solen stiger lite mer och kommer till framsidan på huset här, så ska ja gå ut och sätta mig. sitta där och glassa när ja inte har något annat för mig liksom :)

nej, så känner ni för att ha sällskap (precis som jag?) ring eller smsa, :) jag är bara tacksam.
ha en bra dag så hörs vi sen!!!


HAHAHA, hemsk bild. Valborg 2010. bjuder på den ;)


Kommentarer
Postat av: pauline

jag jobbar till 6 i dag :/ kom gärna förbi mig i eftermidag:) pusspuss

2010-05-18 @ 11:07:30
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0