WEEKEND!!!

Goodmorgon allesammans, :)

verkar än så länge som att mitt internet vill samarbeta idag med, :) det ger mig en posetiv inställning inför helgen. jag skulle älska, och bli sååå lycklig om det funkade hela helgen när ja kommer ruttna bort där hemma helt ensam. haha.
nej, så ensam kommer ja inte vara, har en massa planerat juh :)
MEN, det skulle vara as najs om mitt internet kommer vilja funka då :) så kan ja blogga och vara aktiv under helgen med. =)

sorry att det inte blev mer bloggande igår.
åkte hem med Eve (eller ja, åkte med henne hem till oss..) vi fikade, satt ute i solen ocg glassade.. sen åkte hon hem. Adde åkte till märsta på träning/möte inför helgen och jag åkte till mammsen på middag.
sen vart vi där as länge.. haha.

sen hämtade Adde mig så åkte vi hem. men gick upp till grannarna ist. satt och tjattrade med Robin och Emelie halva natten kändes det som :P haha.
tills ja insåg att kl nästan var halv 12 och jag behövde sova..
så vi gick ner till oss..


hade en super trevlig kväll, men jag har längtat efter den här onsdagen som är idag. det är ju nämligen sista dagen denna vecka.. =) nu har man långledigt och det ska bli sååå skönt :)

(ni som har huvudet på skaft kanske tänker att "ska inte ja till Paris denna helg?" så ja, tanken var ju det. och det är skit tråkigt att det inte blev av.. men pengar och jobbledighet gjorde allt för mycket spår, så vi avbokade och väntar helt enkelt. åker när det är varmare sen.)

jag hoppas mitt internet håller i sig hela dagen nu! skulle vara otroligt skönt.
så, förhoppningsvis hörs vi lite senare :)
Have a great day babes!!!


Att vi aldrig lyckas ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0