WORK-TIME

Godmorgon.
jaa, den är väl iaf god för er som sovit?

ja kunde verkligen inte somna inatt (igen...) ja låg vaken hur länge som helst. vet inte vad klockan var när ja väl somnade, men sist jag kollade på klockan så var den halv 5...
ja vet inte hur länge jag ska orka detta. ja är helt slut om dagarna eftersom ja inte sover.. men ja kan inte göra annat än att bita ihop.
skulle verkligen behöva sova. i typ ett dygn. bara sova sova sova... =(

iaf, snart så ska jag bege mig mot jobbet.. kollar grays anatomy nu, och när det är slut (typ 20 i) så går ja ner.. igår fick vi strömavbrott så ja fick sluta halv 6.. hahaha. illa!
men idag ska det nog gå bättre, :)
är rätt taggad faktiskt på att jobba. ska bli roligt. skönt, slutar tänka på allt skit när ja jobbar.
det enda som är illa, är att ja är så slut i kroppen. ja har såå ont. men, ja får leva med det.

nu ska ja göra det sista, sen bege mig... ha en bra dag allesammans!







tråkigt imorse.. (eller ja, imorse? när ja vaknade (a) haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0