DE-SENASTE-2-DAGAR....

Hejsan hoppsan..

ska bara blogga lite snabbt.. haha.
idag är en sådan dag där ja nästan vill döööööö!

jag räknade ut inatt/imorse att ja druckit alkohol till och från i 32 timmar, varav endast 3 av dom var sömn.. ojojoj..

Sweden Rock kryssningen med Ullis och östersunds grabbarna var TOTALY FUCKING AMAZING!!! så kul har ja inte haft sedan ja vet inte när.. haha. helt spårat och helt jävla grymt.
banden var aas bra och stämningen på topp!

av båten, tåget till knivsta, hem, byta om, sminka om sig, sedan var det bara börja förfesta igen. (eller efterfesta för min del kanske?) och sedan ängby krog såklart med Tessan, Blixt och Fritz. jaaa, våra kära skåningar är tillbaka i knivst över helgen =) tjohoo.

och ja, idag har det varit deg i sängen hela dagen, sova om och om, sedan bakis mat på jobbet, hem, duscha och nu ska ja snart jobba igen.
men fy faaaan så värt det kan ja lova!

det kommer bilder så småning om, ja lovar. ska bara fixa min egna dator :)

ha en bra kväll allesammans, nu ska ja fixa mig iordning. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0