WORK-WORK-WORK

Hejsan hoppsan.

jag vaknade för ett tag sedan, gick på promenad med Nellie, sedan har vi legat i sängen båda två och myst, :) jag har tittat på film, hann inte klart med den, men måste göra mig redo och gå mot jobbet.

träffar upp Tessan innan och snackar lite skit :P always a blast!

efter jobbet ska jag bege mig upp till Emelie och dricka lite vin och snacka ännu mer skit. tjejsnack är det bästa! vet inte vad som händer efter det, vart man tar vägen eller om det blir till att åka hem, vi får se, :P

nu ska jag iaf fixa mig iordning. lite nya kläder ska tas på ;)
hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

när ses vi då :(:(

2010-10-05 @ 22:55:05
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0