A-WORK-NIGHT

Godafton världen!

idag har det varit en sjukt seg dag.. har legat i soffan framför en massa filmer hela dagen.. har kännt mig konstig. magknip och febrig.. det börjar försvinna vilket känns riktigt skönt med tanke på att jag ska jobba ikväll..

japp, åker ner om typ en halvtimme kanske, får skjuts ner. sen är det bara köra. heela natten lång.
så, åker förmodligen hem till mamma och sover inatt. har nog ingen vaken skjuts hem :P haha.

det blir en snabbmiddag på statoil innan för min del, en korv typ. haha.

är inte såå taggad på att jobba ikväll, men men, det är ju bara köra. blir nog mer taggad när man kommer ner på jobbet, brukar ju vara så iaf :)

nu ska jag fixa det sista och bege mig sen.
ha en bra kväll allesammans, och titta förbi Ängby och dansa lite om ni får tråkigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0