CAN-NOT-SLEEP

jag är sjukt trött. mår skit, har ont i hela kroppen, hög feber och magknip..
men ja kan inte sova. dels för att ja verkligen inte kan.. lägger ja mig ner stirrar ja bara i taket (har nog med den omvända tidsrytmen att göra)
sen också för att jag är rädd att somna..

inatt hade jag en sjukt jobbig marddröm nämligen..
det var en psyko-gubbe.. ja minns inte riktigt.. men han låg i en buske.. krossade en flaska, förföljde oss. vi hamnade i ett hus, instängda med honom. han dödade en av mina nära (tänker inte säga vem,) mitt framför mina ögon, sedan hann gubben nästan döda mig, innan jag vaknade i panik.
jag var så rädd. svettades som fan, skakade och var typ helt förstörd..
det värsta var ju att allt var så verkligt. när han dödade personen framför mig, jag fick verkligen panik. jag trodde nästan att det hade hänt. allt var så "äkta" om man kan säga så.. sjukt äckligt.

när jag vaknade vågade ja inte röra mig ur sängen. fick panik av att ja behövde gå på toaletten. jag typ sprang igenom lägenheten i panik, rädd att han var där. fast ändå inte.. men ni kanske förstår hur ja menar?

det var riktigt riktigt läskigt. jag hoppas verkligen inte att det händer inatt igen. usch..

imorgon blir det en dag med mammsen. ska lära henne hennes nya IPhone, sedan kanske följa med henne till märsta. sen ska jag nog träffa Emelie och Adrian :)

nu blire lite tv, sedan försöka sova.. sov gott allesammans :)


p.s jag saknar dig.. jätte mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0