FIVEHOUNDREDTWENTIFIVETHOUSENSIXHOUNDREDMINUTES..

Godmorgon världen!

jag har legat och kollar på RENT nu på morgonen, och OMG säger jag bara..
det är nog verkligen det bästa på riiktigt länge alltså.
faaan vad bra den var. jag är helt kär i den!

och guud vad jag har gråtit, den var ju så sorglig =( men ojojoj, den är underbart vacker.
tuuusen tack Robin för att du lånade mig filmen, underbart♥

idag är det en slapp dag, jag bara ligger och döar framför filmer.. lovely!
vi hörs senare :) ska försöka hitta GREASE nu, sjukt sugen på musikaler nu ;) (såg ju Moulin Rouge här om dagen)
ha en bra dag :)




Kommentarer
Postat av: Marika

Kolla på Sound of music också.., Den såg jag häromdagen. ler.

Kram

2010-09-22 @ 14:03:10
URL: http://jojuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0