FRIDAY

Godmorgon.

jag vet att jag är sääämst på att blogga, men ja vet inte. det händer inget speciellt i mitt liv som är värt att skriva om :P
eller ja, igår satt jag på sjukhuset hela dagen kändes det som :P
ja har fått en smäll på näsan, men efter en massa timmar fick vi veta att den inte var bruten iaf =P haha.

idag ska ja på gränby med mamma en sväng, ska alldeles straxt gå till bussen =) sen vet ja inte..
försöker komma på något att göra för kvällen, men vet inte vad.. =(

nu ska jag iaf kila, men ska försöka blogga mer nä'r ja kommer hem ,och berätta för er vad som händer :P hahaha. ha en bra dag allesammans :)


Idag tänker jag på Pauline hela dagen. finns här gumman, lycka till. JAG ÄLSKAR DIG♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0