JIPPII-=)

Goodmorgon allesammans, :D

jag är så himla lycklig.. min telefon är här, och jag kan inte sluta leka med den, :D
jag pillar runt hela tiden, och jag laddar ner appar heela tiden. så kul!

ska nog ge min gamla till min syster om hon vill ha den, :)

ikväll ska jag jobba.. 18.00 - ca, 04.00
det kommer bli, spännande.. minst sagt. hahaha.

nu ska jag äta, duscha, sen kolla klart på "Pojken i randig pyjamas".. hemsk.
hörs sen :)


Insidan :)

Badsidan :)

Framsidan :)

Fiiin va? Rosa och käcker, och precis i min stil! Alla som sett den säger att skalet passar mig perfekt :P took nice. jag älskar den!!
På insidan i telefonen har jag en bakrund med mig och Adde. en 5 år gammal bild =P hihi.
På framsidan i telefonen har jag min älskade lillebror som jag saknar såå mycket..

nu har ni fått sett den med, :) hihi.



Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååååååååååååååååååh så avis!!!!! vill HA både mobilen och skalet!!!!! :) pusss älskling!! i miss u to mutch

2010-09-04 @ 01:26:14
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0