KOMMER-JAG-HINNA-RÖSTA-?

God afton ska man väl säga nu?
det börjar ju krypa sig in mot kväll nu..

jag sitter i soffan, färdigklädd, färdig sminkad och färdig packad för kvällen..
Adde och Filip åkte ut och skulle handla. dom skulle komma hem mellan 4-halv5 och börja med maten, men dom är fortf inte hemma..
vi som hade planerat ihop allt vi ska hinna innan ja ska jobba..

så, vi får se om ja hinner rösta.
det beror på om vi hinner efter maten, hur snabbt maten blir klar.
för annars är det bara åka direkt till jobbet. haha.

jag vet inte, men ja är inte så jätte insatt iaf i valet, så det känns inte som en nödvändighet faktiskt :P
nu ska ja kolla på tv och leka lite med min telefon :) hihi.

ha en kanon kväll =)


låter jag störd om jag säger att ja vill ha snö och kyla? ;)
snö = skoooooter ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0