OFF-TO-WORK

Tjohoo.!

nu ska jag snart åka mot jobbet. Eve är så super snäll och kommer och skjutsar ner mig, :) TACK GULLET!!

ikväll kommer man nog få se många kända ansiktet. och då inte kända som i kändisar, utan kända som i folk man känner. det är 20 års fest på jobbet ikväll och det känns som att hälften av alla i knivsta ska ner dit. whoo.. heh..

nej, det kommer bli vilt, mycket spring, mcket jobb, mycket disk och mycket städ efter stängning.. suck. haha. men, vad gör man inte. klistrar på leendet och gör ett kanon jobb =)
det kommer bli  skoj. första kvällen jag och Tessan jobbar tillsammans. kommer vara kul =)

nej, nu ska jag ut och lugna nerverna med en cigg innan jag åker :)

ha en kanon kväll allihopa, och om inte annat, kom ner till ängby krog  ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0