OH-NOO

Godmorgon alla..
måste ju faktiskt säga godmorgon då jag sovit som en gud.
men i dagens fall var det inge bra..
jag hade ställt klockan på halv 9 och vaknade inte, mamma har ringt som en galning, och jag vaknade inte.. faaan. jag skulle ju åka hem till mamma och vara med Nellie..

förstår inte hur djupt jag måste sovit.. för jag är alltid annars så jäkla lättväckt.. :( (förlåt mamma!!)
men jag ska åka ner nu så fort jag kan..
vilet också är lite halv krångligt när bussarna bara går 1 gång i timmen. men jag ska skynda mig. ska ner och busa med Nellie :)

sedan blir det väl att fördriva tiden.. ska nog ner på jobbet och skriva ihop ett schema med Tessan idag. passa på när jag är där nere i krokarna :P
sedan ska jag inte till stan och träffa Emelie mot kvällen, när hon slutat jobba iaf. :) (det vet vi inte riktigt än vilken tid det blir..) och sen om ja hinner, ska ja träffa Pauline och Fia. får se hur sent det blir =P

nu ska jag äta, fixa mig och göra allt klart för att gå till bussen..
vi hörs sen :)


och du, jag saknar dig.. kan inte sluta tänka på dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0