PAIN

Godmorgon alla..
japp, jag är helt nyvaken, sov ända tills nu..

alltså, jag har såå ont i näsan. inatt blödde det igen. undrar om den kanske är bruten? svullnaden och det är borta, men den är sned och krokig som fan. världens knöl på ena sidan..
ont som sagt, ont som faaaan gör det.
ja kan inte gäspa, nysa eller något utan att det smärtar.

haha, var försiktiga när ni leker med småbarn ;)

Idag ska jag jobba, halv 4 till typ 8.
det ska bli kul :) har inte jobbat sedan i fredags så det ska bli skönt att komma tillbaka och göra något =) undrar vem jag jobbar med, haha. har inte jobbat på så länge så ja har ingen koll :P

nu ska jag äta frukost, fixa mig och sen får vi se vad jag hinner med :)
hörs sen =)


förra tisdagen.. vänner, fint väder, vin.. kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0