SHORT-TRIP

Godafton gott folk.

ledsen att ja inte är så "on" längre, det händer så mycket i mitt liv nu att jag inte orkar med något..
som nu, ja vill sova, borde verkligen sova.. är inte alls pigg, men är inte alls trött heller.
varje kväll är det samma visa.
allt är bra tills ja stänger ner datorn och släcker lampan. då kommer tårarna och de slutar aldrig.. hur länge ska det vara så? i helgen kommer det vara värre tror jag också tyvärr..

enda kvällen ja kunde sova var när ja inte sov hemma. såklart.
och nu inatt, men de kan bero på att ja kom hem halv 6 imorse, så när ja väl la mig i sängen så dog jag..
men förutom de 2 kvällar.. usch. panik.

imorgon åker jag, mamma och syrran upp mot nordligare breddgrader..
ska på ett sätt bli skönt, komma bort..
ingen telefon som funkar så bara de som står mig nära och har mitt andra nummer kan nå mig.
inget internet (om man inte verkligen vill då såklart) så man slipper sitta på fb med ångest över vad alla säger..
jag kommer bara vara.

men å andra sidan är allt detta negativt också..
ingen telefon så ja kan inte ringa någon och bara vara i telefonen. inga gratis sms så man får sällskap under dagarna.
inget internet så man kan inte följa det som händer eller kolla vad folk har för sig.
eller kolla på bilder och tänka tillbaka..

ja ni, det kommer bli en annorlunda helg. en jobbig, en rolig och ja, annorlunda helg.
men, ja kommer klara det.. hoppas ja?

(har dessutom hört ryktas om en utgång för min kära och älskade vän Jenny på lördag.. kanske kan vara värt att tänka på?)

vi hörs, kanske imorgon, vem vet. eller när ja är tillbaka.. vi får se. när ja har kraft till de helt enkelt..
ha en bra helg allesammans!


det finns många fina minnen att tänka på, som ändå får tårarna att rinna. allt var så vackert ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0