WORK-DAY

Godafton kära vänner.

Ikväll har jag jobbat, det gick bra. rätt lugnt ikväll så vi gjorde massa småsaker hela kvällen. började med att sopa och skura golven i hela resturangen. sedan fixade jag massa i disken, i köket och sen skurade jag luckorna till kylarna i baren med. rätt chill :)

vi hann med pizza också, och jag fick även en kött bit med konjaksås efter jag slutat bara för att Christoffer ville att jag skulle smaka såsen. hahaha. men det var sjuukt gott. =P

imorgon är jag alltså ledig, så ska städa här hemma hade jag tänkt. tråkigt som fan, men har inget annat att göra.. ingen som vill ses på dagen?? ;) haha.

just nu sitter jag och för över massa bilder från kvällen igår på PLOCK.. kanske visar något sen, om bilderna är någolunda okej ;) hahaha.

ikväll kommer det bli sent, det känner jag på mig. är inte det minsta trött och känner för att glo på film halva natten. frågan är bara vad man ska se. kanske hittar nåågonting på datorn som man inte sett på ett tag.. man kanske skulle kolla på Twilight filmerna?? ;) dom slår ju ALDRIG fel. =)


Fick just ett samtal från Filip med, dom har landat på Rhodos nu, och han ringde för att berätta hur varmt dom har det. usch vilket svin!! tänk att jag hade kunnat vara där nu =(

nej, nu ska ja gå och kika om jag har något gott hemma :)
hörs om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0