DON'T-STOP-BELIEVIN'

faan vad jag saknar dig. snälla kom tillbaka.
kan inte sluta tänka på dig. ♥


jag tror nog inte jag raderar bloggen.. jag kan inte lova att det blir updates ofta, det beror lite på hur jag känner för den. det beror lite på vad som händer och vad ni säger.
tack för den respons jag fått iaf. ni är underbara.
men jag undrar fortf vem denna "B" är.. snälla berätta. =)

Hold On To This Feeling.

jag känner mig lite pepp, och lite ledsen.
sitter och lyssnar på musik som gör mig glad,
men jag saknar dig. enormt!

jag ska iaf sova nu, sent, som vanligt. men ändå rätt tidigt för att vara jag.
hm, vad händer. haha.
men jag är helt slut. i kroppen och i skallen. usch.
imorogn blire en städ, fixar, seg dag. sen jobb.
hörs imorgon..


ni får en bild ni sett förut.
men det är en av mina favorit bilder.
sööta Cornelis. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

määäääääääää snygg!!

2011-04-12 @ 18:01:27
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0