EVERY-NIGHT-IN-MY-DREAMS

i see you, i feel you...

fan vad jag saknar att ha någon att krypa ner i sängen med.
att sova ensamen är det värsta jag vet!

(undrar om jag ska försöka lura hit Eve någon dag när hon mår bra? hmm . man kan väl sova borta fast man är gravid va, hah ;) i'll try!)
kan dessutom behöva hennes närhet med skvaller och tjejsnack hela nätterna. mohaha!

jag har (som vanligt) legat och tittat på Glee tills klockan blir alldeles för mycket. (a) ops.
men vad ska man göra, jag gör ändå inget vettigt. haha.

jag skulle behöva en tjejdag.. någon som känner sig manad?
typ gå runt och kika kläder, fika och bara allmänt mysa. :)

jag ska iaf försöka sova nu, trots att min mage inte blivit ett dugg bättre,
men jag ska försöka.
kommer väl forts att vakna till och från hela natten, :(
ska försöka mig på en grej som kanske gör det bättre. i hope!
vill ju gärna kunna sova iaf utan smärta...

sov gott allesammans,
och imorgon ska jag försöka ta en bild på håret,
blev inte alls bra idag.. haha.


ni får nöja er med en gammal bild sålänge, :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0