HELG-RESUMÉ

god afton gott folk.

jag vet att ja är kass med detta bloggandet, men min helg har faktiskt vart otrolig..
jag har helt enkelt inte velat blogga, alls!

i fredags var jag iväg med mamma och 2 tjejer från fritidsgården (mammas jobb) och handlade lite grejer inför deras tjejkväll.. jag lyckades även få med mig ett par skor och en kofta.
en kofta kändes fel nu när sommaren är på väg, men sen kom ja på att den är perfekt för sena sommarkvällar med underbara vänner!

sedan jobbade jag kväll/natt, vilket var heelt värdelöst då det knappt var nå folk alls.
men tiden rullade på bra och helt plötsligt var kl 3.
fick sällskap hem efter jobbet då, riktigt trevligt. mysigt. slapp sova själv, :)

sedan hade vi en slapp dag heeeeela lördagen. sov, åt, solade, vilade, somnade, åt, vilade.. ah bara var. och det var så jäävla skönt, och riktigt välbehövligt verkligen. super nice.

dock var jag sedan tvungen att bege mig och jobba igen lördag kväll/natt, vilket sög då jag gärna legat kvar hemma. men men, bit ihop bara.
lördagens pass var helt okej. det kom mer folk, lite roligt folk också. awsome.

efter jobbet det passet hängde jag med världens bästa Emelie!
vi gick förbi hos Danner/Mr.Rob och hälsade på, dock väldigt kortvarigt. sedan hem till Emelie. satt på balkongen med en varsin kaffe-baileys och lyssnade på fåglarna. tok-mys!

sedan begav jag mig hemåt och sov. jätte mys.
vaknade imorse av att Emelie och Mamma (och Krackis var här) väckte mig med ny bakade scones, super gott. vi åt frukosten ute i solen på altanen. =) älskar verkligen att sommaren är på väg!!

sedan kom Adde förbi en sväng och hälsade på innan han begav sig ner mot götet för en ny vecka med jobb. hoppas han klarar sig bland alla goa gubbar. hahaha.

sedan "förgylldes" eftermiddagen/kvällen med jobb. gick bra. det var lugnt, men är så sliten så det var mest jobbigt pga det. tråkigt..
efter jobbet en härligt promenad hem i den sköna värmen. underbart!
helt sjukt att det var varmt när ja gick hem vid 21 liksom...


nu vart detta ett super långt inlägg, märktes att ja kanske behövde skriva av mig.. haha.
nu ska jag krypa ner och försöka sova. har sån huvudvärk så vill jätte gärna somna snabbt nu!

hoppas alla haft en kanon helg. vi hörs imorgon. (förhoppningsvis från solen)
puss och godnatt!


lovely summer, you're SO welcome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0