IRON-FIST...

jag har ett cravings.. SKOR! det BÄSTA som finns.
skor gör än lycklig. i alla lägen.
jag är glad att ja inte har så mkt cash på kontot nu..
då hade mitt konto blivit ledsen...

A, hittade dessa skor i en butik i gbg. han tänkte köpa ett par till mig, men skorna kostade runt 1500 :-
jag förstod honom..
MEN, nu har ja hittat massa sidor som säljer dessa skor på nätet, och alla ligger på runt 500-600 :-
och det är dom värda..

Iron Fist heter märket. as cool. dom har en väääldigt speciell stil, men jag gillar dom skarpt!
men jag kan tänka mig att många av er tycker ja är knäpp som kollar på skor med typ, hajar, monster och hjärnor på... hahahaha

nu måste jag bara bestämma mig vilket par....














eller dessa stövlar, ;) AS coola juh. hahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0