OH-IT-HURTS

Godmorgon vill jag skriva.. :('

för enda sen jag gick och la mig inatt, så har jag sovit till och från fram tills för en liten stund sedan. har vart vaken och sovit i omgångar..
jag har sånt sjuukt magknip att jag seriöst tror jag ska svimma ibland.
vet itne riktigt hur det kommer funka med jobbet. men jag hoppas det släpper. :(
har verkligen så galet ont. jag ligger verkligen och tycker synd om mig själv.. haha.


iaf, har precis skickat iväg ett spännande mail, hoppas på att få ett bra svar med. haha.
såklart?
men ja, håll tummarna, även om ja inte säger vad det är ;)

nu ska jag sminka mig, sedan få skjuts av mamma till jobbet. skönt!
och btw, håret..
det vart sådär. eller alltså
det beror lite på hur man ser på det.
det är rött., verkligen rött. men ibland ser det bara mörkt ut?
fast det verkligen är rött. knäppt..

kan försöka visa er sen. :P
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0