RENT

sitter och poppar soundtracks skivan från filmen RENT, älskart!
har sminkat mig och gjort mig redo för att snart gå till jobbet.

haft en okej natt, sovit mer än på de senaste nätterna iaf. men inte helt bra ändå..
men det ska nog gå bra att jobba hoppas jag.
har fortf magknip som fan, liiiiite bättre än igår, men inte mycket.

har försökt fota håret, men i camen ser det istort sett bara mörkt ut, så jag får försöka ta ett kort ute sen, i dagsljus, dör då ser man hur röd färgen är..
undrar om man ska gå till en frisör och få hjälp... vill ju ha det RÖTT! haha. 


efter jobbet idag vet jag inte vad som händer, försöker få tag i Fia och se om man ska hitta på nått, men får se när hon börjar jobba imorn.
sugen på ett glas vin och tjejsnack..
och imorgon ska jag vara med Eve med, LOVELY! :)

men annars ikväll, blire nog till att kolla på RENT tror jag, vart riktigt sugen nu när jag sitter här och sjunger alla låtar, :) haaha.

ha en bra dag allesammans, vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0