SPONTAN-FEST

Hejsan hoppsan.

för att bli lite mer glad, bli på bättre humör och släppa allt,
så drar jag lite spontant iväg på en "spontan-fest" :P

grillfest rättare sagt, och det gillas skarpt.
tror det kommer komma mkt folk dit.
men förmodligen kommer alla komma typ tills ja ska gå.

för ja, juste, jag ska ju jobba också...
tråkigt, men sant.
men vad ska man göra. jag fick ju iaf ledigt så ja kan fira Pauline imorn, :)

men ah, nu är väskan packad, papperstallrikarna med, solglajjorna på och sminket fixat.
snart kommer Emelie och hämtar upp mig (och kanske syster....) så drar vi.

ha en skit kul fredag allesammans, det ska jag . jag ska släppa alla tankar.
pusspuss





jag , syster och Emelie.
båda bilderna från Kalas i onsdags. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0