SUNSHIIINE

åååh, man blir så glad när solen skiner, ;D

Godmorgon btw, :)

vaknade idag vid 10 i 10, vaknade av att det stod någon och plingade på på våran ytterdörr.. det var Sandra, hahaha. mamma sov så djupt så hon vaknade inte när Sandra ringde så hon åkte hit och hönge på ringklockan :P haha. härligt.

men eftersom det vart så sent för mig inatt så gick jag och la mig igen..
vaknade för en liten stund sedan.
har sovit bättre inatt än på länge, men inte helt 100 än.. såklart? :(

nu ska jag iaf städa mitt rum, sedan gå ut i solen med Nellie innan jobbet.
hör av mig sen! :)


sommaren är på vääääg!!!
(Gammal bild, vi har ingen snö kvar.. *peppar peppar*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0