UTMANAD

Av Eve, ( http://annasofiaevelina.blogg.se )
för hon hade gjort listan som ett slags tidsfördriv..

så jag gör samma sak då jag just nu har rätt tråkigt och inte kan sova.. ^^

1. Hur gammal är du om fem år? 5 år från idag så är jag 26..
2. Vem var den sista du träffade? mamma och Nellie, :)
3. Hur lång är du? 173 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? trollkarlens lärling. Sjuukt bra!
5. Vem ringde du senast? Andreas, :)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Matilda, ett sms angående valborg.
7. Vad är dagens planer? försöka sova lite, kolla ikapp BB, sen jobba. ikväll vet ja inte, :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? hm, båda tror jag?
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? dom var aldrig gifta, så bara separerade?
10. När såg du senast din mamma? Idag innan hon åkte hemifrån, :)
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa :)
12. När vaknade du idag? vid halv 9 tror jag? blev väckt av Joel :)
13. Har du någon gång hittat en katt? nje, de tror ja inte...
14. Vilken är din favoritplats? hm, sörviken tror jag.. en vit sandstrand mitt ute i skogen vid en sjö :)
15. Vilken plats föredrar du minst? eehmn,... vet inte riktigt...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? antingen i ett hus med familj, eller utomlands kanske?
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker, ormar.. (som jag fortf hatar..)
18. Vem fick dig att skratta senast? Joel imorse, :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nja, ah egentligen, men uppvuxen med dom så...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med trosor..
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3, :)
23. Hur många landskap har du bott i? eh, Jämtland, blekinge, helsingland, gästrikland, uppland.. (tror inte det är mer)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? oouch, aaah
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota =)
26. Är du social? Ja, det skulle jag väl säga? hahah
27. Vilken är din favoritglass? choklad!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? åka utomlands med mamma och syster.
29. Tycker du om Kinamat? oooh ja!
30. Tycker du om kaffe? ibland... haha
31. Vad dricker du till frukost? juice, eller oboy :)
32. Sover du på någon särskild sida? det beror på vilken säng jag sover i. :)
33. Kan du spela poker? njeaa..
34. Tycker du om att mysa? vem gör inte? :)
35. Är du en beroendemänniska? huh?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ah, :)
37. Vill du ha barn? Ja, någon gång, :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? japp...
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, =)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor (a)
42. Äger du dyra smycken? typ mina guldringar.. och några studentpresenter kanske? haha
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en godis ur mitt påskägg...
45. Vem är den roligaste människan du känner? oj.. Peter Kvistberg skulle jag nog säga, ;)
46. Välj ett ärr på din kropp? mina ärr under/runt brösten.. dom betyder ändå mycket för mig.
47. Vad har du för ringsignal? Akon, feat. Lonely Island, - I just had sex
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? aah, en del :)
49. Flirtar du mycket? Det tycker jag nog inte.. inte med mer än den jag vill flörta med.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? på The Studio i sthlm. :)
51. Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jag :P
52. Har du fått fortkörningsböter? har itne körkort? :P
53. Vilken var den senaste bok du läste? L.A Candy :)
54. Läser du dagstidningen? njeaa.. kan hända någon gång.. :P
55. Prenumererar du på någon vecko tidning? nope, :P
56. Dansar du i bilen? det beror på vilken bil ;) Eves- ja! mammas- ja!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit, :P
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? förmodligen någon beställning på jobbet..
59. När var du i kyrkan senast? på något dop eller så?
60. Vilka personer utmanar du? dom få som läser min blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0