YOU-KNOW-THAT-I'LL-CATCH-YOU-WHEN-YOU'RE-FALLING-DOWN

Godafton gott folk.

idag har vart en helt bra dag .
jobbet gick bra, med helt lagomt att göra utan att bli utmattad, (eftersom ja fortf har väldigt ont) med lagomt med folk och så, helt klockrent.
efter jobbet försökte jag få tag i nått att göra.

slutade med att ja smsade min syster, och ville bjuda på middag ute, men hon hade redan ätit..
så jag tog en pizza på jobbet.
men sen kom hon ner och vi tog en varsin glass med jordgubbar och chokladsås,
och ett glas vin till. hihih.
sjukt skönt att syster är 18 nu så man kan göra sådär spontan grejer, :)

träffade även på en "Landsman" nere på jobbet ikväll. (alltså en jämtlännning..)
det var trevligt att diskutera lite jämtland och så. =)

sen på kvällen vart det BB med mamma och syster, sen nu har ja inte gjort någonting. :P
pratat lite i telefonen och så,.. :P
försökt få tag i den där göteborgaren, men han sover och jag tror han inte vet att ja ringde och han svarade. hahaha. så vart det i förrigår kväll, han somnade och jag ringde, han pratade i sömnen..
dagen efter fick ja ett sms "du ringde inte igår... :(" hahaha. söt.
så förmodligen minns han inte att ja ringt nu heller? :P


imorgon ska jag äta middag med Emelie, :)
kände att det var så länge sedan vi gjorde något bara hon och jag, utan avbrott hit och dit.
så jag slog till. imorgon blire middag :)
tjejskvaller och sånt allmänt mysigt, fan vad kul det ska bli!

nu ska jag nog... höhö gissa?.... titta på Glee. :)
har dock inte så många avsnitt kvar på dom som finns ute,.. uscha. vad ska jag då ta mig till?
börja på en ny serie.. hmm... haha.

men, vi hörs senare, :)


old pic.. men men.

fick btw ett par fina ord idag. det var riktigt härligt att få höra lite fina saker i telefonen :)
hihihi, glad tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0