TEXAS,<3

Idag somnar världens bästa hund in.
Texas har fått tillbaka sin cancer, och det är illa!

Texas är en underbar hund, en otroligt stark hund, som klarar det mesta!
Jag har funnits med i Texas liv i nästan 6 år, och han har hunnit med mycket.
Men stark är han, utan tvekan!
Det finns ingen hund som du Tex! <3

Idag tänker jag på dig. Och på din familj.
Andreas, Björn, Tina, Emma-Louise, Alex och självklart din lilla lärling Houston.
Ni alla finns i mina tankar idag. Jag älskar er alla!


Texas, jag hoppas du får det bättre där du hamnar. Att det finns många fina tikar att noffsa upp sig för, :) Och att det finns en massa god mat, som ingen liten hårboll försöker sno :)
Jag älskar dig Texas.
Tack för de åren du gjort mig glad jämt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0