JA-VARFÖR-GLITTER?

Godmorgon. :) mitt på dagen. haha. inser att jag inte skrivit sen jag vaknade.
trots att jag hunnit med en hel del..
städat, diskat.. kikat på alla avsnitten(som finns) av Elsas värld. kikat på sista avsnittet i modelljakten. aah en hel del mer också. haha.

hade fått en kommentar av älskade Matilda om min jul outfit.. "Haha varför ha glitter när man kan ha underställ! ;)" sååå sant så. varför glitter, vi ska ju gräva ner oss i massa kläder iaf, ;) hahaha.
längtar verkligen efter nyår!

dock försvinner julkänslan och vinterstämmningen när det reganr ute.. usch.
ge oss snö nu tack?


Har just suttit och läst igenom Houstons blogg, mattes tankar och även Texas blogg.
'gud vad jag saknar den lille parveln..
en underbar hund som lärt alla i sin omgivning mycket. en stark hund. <3

och på tal om det.

Igår firade vi ju Addes 22 års dag. det var mysigt.

Efter jobbet plockade han upp mig i knivsta och vi åkte och handlade inför helgen.
tårtgrejer, kakor, saft, allt som kan tänkas behövas till. (vi glömde dock kaffet, faan!) vi handlade tacos grejer för ett helt kompani? haha. vi ska ju bjuda på mat ju! hahaha. men kul hade vi inne på City Gross.
tog även en sväng in på Systemet för att inhandla för helgen.

där mötte vi Krackis (syrrans kille), som inte alls var glad att se oss. han skulle nämligen handla en födelsedagspresent till Adde där inne. haha.
men det gick ju bra. glad vart Adde iaf. :P

sedan åkte vi hem, städade undan, förberedde mat.
sen kom mamma, Emelie och Krackis. Och Nellie såklart. och vi bjöd på mat, och Emelie hade med sig kladdkaka till efterrätt. :)

Addes "största" present, den jag visste att han skulle bli gladast över, fick han igår..
en jätte fin tecknad bild av Texas i en stor fin ram.
den var otroligt fin, och jag är glad att jag kom på idén. det kunde inte bli bättre.
så nu har Texas en heders plats här hemma i lägenheten :)
bland sina gamla mattor, sin gamla soffa och sina kuddar. han gör sig perfekt här :)

Adde fick även av mig en dvd-box som han önskat sig, (men uppenbarligen inte trott att han skulle få? han vart riktigt glatt förvånad när han öppnade paketet...) men det var kul.

så vi började kolla igenom den redan direkt när mamma och gänget åkt hem. :)


det var en super trevlig kväll, och mysigt. Grattis igen min älskling.
men imorgon händer det mer grejer ;) hihi.

Ha nu en bra fredag allesammans. :)
jag ska vara hemma jag. först och främst planer med Eve nu inför morgondagen, och sedan kommer svärmor med familj ner hit. Adde ska på julbord så jag får möta upp dom jag :)

vi hörs senare.
bjuder på en bild av Texas, den Adde fick igår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0