ALLA-♥-DAG

Hejsan allesammans.

hoppas ni hade en fin alla hjärtans dag igår. jag firade den inte .
det var i år första gången på 6 år jag var singel..
kändes otroligt värdelöst.

därför bestämde jag och Fia ist att vi skulle gå ut och äta. vara oromantiska..
vi hade tänkt äta på något nice ställe, men vi kom ner på stan så sent så allt hade stängt.
så det blev donken, och ja, vad är mer oromantiskt än det. hahaha.

sen satte vi oss på Terassen och delade på en flaska vin.
snackade en massa tjejsnack om allt möjligt som händer i våra liv.
killar, kompisar, jobb.. ah allt verkligen.

sedan åkte jag 1 bussen hem från stan inatt, satan vad kallt det var.
men att komma hem till en varm säng var skönt.

dock börjar ja ledsna på att sova själv.. :( jag kan inte somna då typ..
men men, thats life i guess?


nu ska jag hoppa in i duschen så vi hörs sen, :)


Gammal bild på mig och Fia.
älskar dig min vän <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Man kan få vara lite oromantisk ibland..<3

2011-02-15 @ 14:09:32
URL: http://mlauridsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0