ALWAYS-ON-MY-MIND

jag kan verkligen aldrig sluta tänka på Dig. det är Du som får mig orka.
jag saknar Dig så fruktansvärt mycket. jag skulle gör vad som helst för Dig..


Godmorgon allesammans.

igår vart det riktigt sent hemma hos familjen Nilsson. ja, jag blev kvar på deras soffa då det var typ 27 minus och jag totalvägrade gå hem. så dom och Emelie erbjöd sig, men det vart på deras soffa tillslut.
vi satt uppe med skitsnacka, berättelser om livet, öl och Sean Atzi (stavning?). awsome!

det var dock riktigt sent, då vi gick och la oss imorse någon gång.
vaknade av att deras ursöta små grabbar kom och kollade tv, och viskade för att försöka inte väcka mig. gullungar! haha.
sen gick jag ner till barnmorskemottagningen, det tog typ 3 minuter...
då var det bara gå hem..
jag tror dessutom jag förfrös mina lår på vägen.. satans vad kallt!
(Notis till mig själv, gå inte ute i mindre än -20 med skinnbyxor...)
men, nu vet jag det!

jag gick ut med Nellie när ja kom hem, sen raka vägen i sängs..
ställde kl på 13.00.. snoozade lite, blev sedan väckt på sängen av syster med kalddkaka.
älskar att hon har lov! haha.

nu ska jag sminka mig, göra mig redo och bege mig mot jobbet.
tungt eftersom jag är så trött, men skönt eftersom ja inte jobbat på evigheter! haha.

sen hoppas ja kanske ja får en överraskning ikväll.. we'll se..
hörs senare iaf, :) ha en bra dag alla!


faktiskt rätt partysugen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0